Υγεία

Show_apple_93673627
Υγεία

Βασικές Οδηγίες μετά την Εμμηνόπαυση

ΤΗΣ ΝΕΚΤΑΡΙΑΣ ΚΑΡΑΚΩΣΤΑ
  • Ασχοληθείτε με τον εαυτό σας σε όλα του τα επίπεδα (ψυχοσωματικό και πνευματικό).
  • Φροντίστε περισσότερο το σώμα σας. Όταν η γυναίκα φθάσει στην εμμηνόπαυση, προσβλέπει σε τουλάχιστον άλλα 30 χρόνια υγιούς και παραγωγικής ζωής.
  • Μειώστε τις θερμίδες που λαμβάνετε και αυξήστε τη σωματική σας δραστηριότητα. Η άσκηση δρα ευεργετικά για τα οστά, την καρδιά, τη διάθεση, επιταχύνει τον βασικό μεταβολισμό κ.ά. Η άσκηση πρέπει να περιλαμβάνει τόσο αερόβια δραστηριότητα, όσο και βάρη/ αντίσταση, γιατί στην εμμηνόπαυση παρατηρείται σταδιακή απώλεια μυικής μάζας, αλλά και καρδιοαναπνευστικής δύναμης.
  • Εστιάστε σε φρούτα, λαχανικά και δημητριακά ολικής αλέσεως, ελαχιστοποιώντας τα κορεσμένα λιπαρά, τη ζάχαρη και τα επεξεργασμένα πλούσια σε νάτριο τρόφιμα (κονσέρβες, παστά, κρεατοσκευάσματα, αλμυρά σνακ κ.ά.).
  • Μειώστε το αλάτι στο μαγείρεμα.
  • Πάρτε περισσότερο ασβέστιο. Στόχος θα πρέπει να είναι η πρόσληψη 3 μερίδων γαλακτοκομικών την ημέρα (μια μερίδα αντιστοιχεί σε ένα ποτήρι γάλα ή ένα γιαούρτι ή 40 γρ. τυρί). Ασβέστιο υπάρχει και στα μικρά ψάρια, όπως οι σαρδέλες και τα πράσινα φυλλώδη λαχανικά (π.χ. ρόκα).
  • Η βιταμίνη D είναι επίσης απαραίτητη για την υγεία των οστών. Ανεξαρτήτως ηλίου θα πρέπει να παίρνουν συμπληρώματα βιταμίνης D σε συνδυασμό με ασβέστιο και μαγνήσιο, μετά από καθοδήγηση.
  • Κόψτε το κάπνισμα.
  • Περιορίστε την κατανάλωση αλκοόλ και καφεΐνης και φροντίστε να πίνετε πολύ νερό.
  • Αφιερώσε χρόνο στη χαλάρωσή σας, με μασάζ, γιόγκα και ζεστά μπάνια.