Διατροφή

Show_%ce%94%ce%b9%ce%b1%cf%84%cf%81%ce%bf%cf%86%ce%b9%ce%ba%ce%ac-tips-%ce%b3%ce%b9%ce%b1-%ce%bc%ce%b1%ce%ba%cf%81%ce%bf%ce%b6%cf%89%ce%af%ce%b1
Διατροφή

Διατροφικά tips για μακροζωία

της Νεκταρίας Καρακώστα

Η διαιτολόγος – διατροφολόγος, κυρία Μαρία Κοκκίνου μας δίνει μερικές χρήσιμες διατροφικές συμβουλές που μπορεί να μας βοηθήσουν να ζήσουμε περισσότερο:

 

  • Περιορίστε την κατανάλωση κόκκινου κρέατος (όπως το βοδινό κρέας, χοιρινό και αρνί).
  • Αποφύγετε επεξεργασμένα κρέατα (όπως καπνιστά ή παστά, μπέικον, λουκάνικα, αλλαντικά κ.ο.κ.).
  • Καταναλώστε λαχανικά και φρούτα που έχουν κόκκινο, κίτρινο, πορτοκαλί και πράσινο χρώμα, όπως οι πιπεριές, τα πορτοκάλια, οι φράουλες, τα καρότα. Χρώμα σημαίνει αντιοξειδωτικά!
  • Μειώστε την κατανάλωση οινοπνευματωδών ποτών.
  • Περιορίστε την κατανάλωση των αλμυρών και επεξεργασμένων τροφών.
  • Μειώστε την κατανάλωση προϊόντων η διατροφική ετικέτα των οποίων αναφέρει ότι περιέχουν υδρογονωμένα ή μερικώς υδρογονωμένα λιπαρά.
  • Περιορίστε την κατανάλωση έτοιμων γευμάτων τύπου fast food.
  • Αποφύγετε τη συχνή χρήση βουτύρων και μαργαρινών και προτιμήστε ελαιόλαδο.
  • Περιορίστε την κατανάλωση των έτοιμων αρτοσκευασμάτων (π.χ. κρουασάν, ντόνατς, μπισκότα, κ.ά.).
  • Αποφύγετε τη συχνή κατανάλωση ζαχαρούχων ποτών, όπως είναι τα συνήθη αναψυκτικά.
  • Διατηρήστε το βάρος σας και το ποσοστό λίπους σας σε φυσιολογικά επίπεδα.
  • Θυμηθείτε να πίνετε 1,5 λίτρο νερό (ή παραπάνω αν αθλείστε ή ο καιρός είναι ζεστός), μοιρασμένο σε όλη τη διάρκεια της ημέρας.
  • Για σνακ καταναλώστε ωμούς και ανάλατους ξηρούς καρπούς, που προσφέρουν ασβέστιο, σίδηρο και βιταμίνες του συμπλέγματος Β.

 

Η ISOPLUS προτείνει...

ΟΙ ΧΥΜΟΙ ΤΗΣ ΜΑΚΡΟΖΩΙΑΣ

Ας δούμε κάποιους έτοιμους χυμούς, με μοναδικές ιδιότητες, που αναστέλλουν τη δράση των ελεύθερων ριζών και επάγουν τη μακροζωία.

Optima Pomegranate Juice:

Το Pomegranate Juice της Optima είναι ένας δυναμωτικός χυμός ροδιού, πλούσιος σε αντιοξειδωτικές ουσίες, που προσφέρει στον οργανισμό ζωτικότητα και αναζωογόνηση. Ο χυμός ροδιού της Optima περιέχει ποικιλία ευεργετικών αντιοξειδωτικών ουσιών και προστατεύει τον οργανισμό από τις αρνητικές επιδράσεις των ελεύθερων ριζών  που σχηματίζονται καθημερινά από το μεταβολισμό των κυττάρων.

Optima Acai Super Fruit Juice with Oxy3:

Ο χυμός Acai Super Fruit Juice with Oxy3 της Optima έχει ως βασικό συστατικό του τον καρπό Acai, ο οποίος περιέχει μια πληθώρα αντιοξειδωτικών και θρεπτικών συστατικών, ουσίες εξαιρετικά ωφέλιμες για τον οργανισμό. Συνιστά μια ισχυρή αντιοξειδωτική ασπίδα και επιδρά θετικά στον έλεγχο της κυτταρικής φθοράς. Η Optima ενίσχυσε τη δράση του χυμού Acai με το σύμπλεγμα OXY3™ και δημιούργησε ένα μοναδικό φυσικό χυμό με ισχυρή αντιοξειδωτική δράση κατά των βλαβερών ελεύθερων ριζών, που συμβάλλει στην αύξηση των επιπέδων ενέργειας και ζωτικότητας του οργανισμού.

Optima Goji Super Fruit Juice with Oxy3:

Με βασικό του συστατικό τον ευεργετικό καρπό Goji, ο χυμός Goji Super Fruit Juice with Oxy3 προσφέρει ήπια φυσική αντιοξειδωτική δράση κατά των βλαβερών για τον οργανισμό ελεύθερων ριζών, κάτι που μπορεί να βοηθήσει στη μείωση της κυτταρικής γήρανσης. Το Goji είναι μια από τις σημαντικότερες τροφές για τόνωση, ενδυνάμωση και υγεία του οργανισμού. Η Optima ενίσχυσε τη δράση του χυμού Goji, προσθέτοντας το σύμπλεγμα Oxy3™ και δημιούργησε έναν χυμό που προσφέρει στον οργανισμό πολύτιμα θρεπτικά στοιχεία, βοηθά στην ενεργοποίηση του ανοσοποιητικού συστήματος, χαρίζει σε ολόκληρο τον οργανισμό ενέργεια, ενώ τον προστατεύει σε περιόδους έντονου στρες.

 

who is who

Η Μαρία Κοκκίνου γεννήθηκε και ζει στη Θεσσαλονίκη. Είναι απόφοιτη του τμήματος Διατροφής του ΑΤΕΙ Θεσσαλονίκης. Έχει παρακολουθήσει το μεταπτυχιακό πρόγραμμα Εξειδίκευσης στις Διατροφικές Διαταραχές (Master Practioner Programme in Eating Disordes and Obesity) από το Κέντρο Εκπαίδευσης και Αντιμετώπισης Διατροφικών Διαταραχών (ΚΕΑΔΔ).

Από το 2007 είναι η διαιτολόγος-διατροφολόγος και Προϊσταμένη του Τμήματος Διατροφής του Ιατρικού Διαβαλκανικού Κέντρου και παράλληλα ιδιοκτήτρια και υπεύθυνη διαιτολογικού γραφείου στη Θεσσαλονίκη.

Το 2011 παρείχε διατροφική παρακολούθηση στην αντρική ομάδα χάντμπολ του ΠΑΟΚ. Την ίδια σεζόν συνεργάστηκε και παρείχε υπηρεσίες διατροφής στις Ακαδημίες Ποδοσφαίρου του ΠΑΟΚ.

Εργάστηκε στο Νομαρχιακό Γενικό Νοσοκομείο «Γ. Γεννηματάς», στο τμήμα Διατροφής, στα πλαίσια πρακτικής άσκησης, η οποία βαθμολογήθηκε με άριστα.

Την περίοδο 2003-2005 εργάστηκε στον ιδιωτικό τομέα, σε γνωστό διατολογικό κέντρο. Από το 2005-2007 συνεργάστηκε με Δήμο της Θεσσαλονίκης, παρέχοντας υπηρεσίες διατροφής και διαιτολογίας στους κατοίκους της περιοχής.

Είναι μέλος του Ινστιτούτου Διατροφικών Μελετών και Ερευνών (ΙΔΜΕ), της Παννελήνιας Ένωσης Διαιτολόγων – Διατροφολόγων (ΕΔΔΕ), της Ελληνικής Ιατρικής Εταιρίας Παχυσαρκίας (ΕΙΕΠ), της Διαβητολογικής Εταιρίας Βορείου Ελλάδος (ΔΕΒΕ), της επιστημονικής ομάδας «MEDIΔΙΑΤΡΟΦΗ» και της επιστημονικής ομάδας «Διατροφή».

Παρακολουθεί πλήθος συνεδρίων και σεμιναρίων με θέμα τη διατροφική υγεία. Έχει συμμετάσχει με ομιλίες και αναρτημένες ανακοινώσεις σε πανελλήνια ιατρικά συνέδρια με θέματα σχετικά με τη διατροφή.

Επίσης, αποτέλεσε συγγραφικό μέλος του βιβλίου «Αιμοκάθαρση» των Μ. Παπαδημητρίου και συνεργατών, στο κεφάλαιο με θέμα τη δίαιτα των ασθενών υπό χρόνια περιοδική αιμοκάθαρση.

Αρθρογραφεί σε εφημερίδες, περιοδικά και στο διαδίκτυο και έχει συμμετάσχει σε πολλές ραδιοτηλεοπτικές εκπομπές.