Διατροφή

Show_varos_web
Διατροφή

Συμβουλές για τη διατήρηση του βάρους σας!

της Βιβέτας Λαϊνιώτη

Πετύχατε το επιθυμητό βάρος. Τώρα πώς το διατηρείτε; «Όπως αναφέρεται στη διεθνή βιβλιογραφία, η σημαντικότερη λέξη για να διατηρείτε τα κιλά που χάσατε είναι η λέξη «επαγρύπνηση». Είναι σημαντικό δηλαδή κάποιος να παρακολουθεί την πορεία του μεταβολισμού του, ελέγχοντας τακτικά το βάρος του, ώστε να εντοπίσει έγκαιρα τις όποιες αυξομειώσεις και να προβεί στις κατάλληλες διορθωτικές κινήσεις», εξηγεί η ειδικός Δεδέ Ευθυμία, Διαιτολόγος – Διατροφολόγος. Πάρτε λοιπόν μολύβι και χαρτί και σημειώστε τα παρακάτω:

• Περιορίστε τις τροφές που έχουν μεγάλη θερμιδική και μικρή θρεπτική αξία (π.χ. λιπαρά σνακ, όπως τυρόπιτες, μπισκότα, αναψυκτικά με ζάχαρη, αρτοσκευάσματα, γλυκά).
• Στα ενδιάμεσα γεύματα ή όταν το αίσθημα της πείνας σας κυριεύει, επιλέξτε λίγο ψωμί (κατά προτίμηση ολικής άλεσης) με τυρί χαμηλών λιπαρών, φρούτα, γιαούρτι ή ξηρούς καρπούς και όχι γλυκά, που θα σας προκαλέσουν ακόμα μεγαλύτερη πείνα.
• Προτιμήστε τους σύνθετους υδατάνθρακες (π.χ. προϊόντα ολικής άλεσης) από τους επεξεργασμένους (π.χ. τροφές από άσπρο αλεύρι).
• Μην αφήνετε τον οργανισμό σας να πεινάσει. Φροντίστε τα γεύματά σας να είναι μικρά και τακτικά. Έτσι, θα αποφύγετε τον κίνδυνο να φάτε τριπλάσια ποσότητα από την κανονική, όταν κάτσετε στο τραπέζι ή να στραφείτε σε ανθυγιεινά σνακ, όπως σάντουιτς, πατατάκια και σοκολάτες.
• Σταματήστε να τρώτε, μόλις αισθανθείτε κορεσμό.
• Για να ξεδιψάσετε, προτιμήστε νερό και όχι αναψυκτικά.

Δείτε εδώ τους «χρυσούς» κανόνες της δίαιτας!