Παιδί

Show_362
Παιδί

7+1 συμβουλές για τη σωστή διατροφή των παιδιών

1. Φροντίστε να καταναλώνει καθημερινά φρούτα και λαχανικά, αλλά και ψάρια (ιδιαίτερα λιπαρά) 1-2 φορές την εβδομάδα.


2. Μην παραλείπετε το πρωινό, δεν πρέπει το παιδί να φεύγει νηστικό από το σπίτι.


3. Κλείνετε την τηλεόραση κατά τη διάρκεια του γεύματος και προσπαθείστε πάντα να τρώτε στην κουζίνα ή στην τραπεζαρία, όσο το δυνατόν περισσότερα μέλη της οικογένειας μαζί.


4. Περιορίστε την κατανάλωση φαγητού σε εστιατόρια ή fast-food ή το delivery. Δεν είναι μόνο θέμα κόστους, αλλά και «νοστιμιάς» οφειλόμενης σε επεξεργασίες, πρόσθετα, πολύ αλάτι και λιπαρά. Έτσι επηρεάζονται τα γευστικά πρότυπα του παιδιού.


5. Ενθαρρύνετε τα οικογενειακά γεύματα και φροντίστε να είναι «ειρηνικά», αποφεύγοντας τη συζήτηση ακανθωδών θεμάτων στο τραπέζι.


6. Ενθαρρύνετε τη συμμετοχή των παιδιών στην προετοιμασία του φαγητού.


7. Μην χρησιμοποιείτε το φαγητό και τα ποτά (π.χ. τα αναψυκτικά), ως μέσο επιβράβευσης ή τιμωρίας.


8. Δώστε του φρούτα, γιαούρτι ή τοστ για ενδιάμεσο σνακ, αντί για μπισκότα, αναψυκτικά ή σοκολάτες.